برندینگ یا برندسازی چه مزایایی به همراه دارد؟

    ویژه

برندینگ یا برندسازی چه مزایایی به همراه دارد؟ » در مقالات قبلی برند با عنوان های « مبانی اولیه بازاریابی و برندینگ به زبان ساده » و « از تفاوت های بازاریابی و برندینگ چه می دانید؟ » در مورد تفاوت های بازاریابی و برندینگ، اولویت ها و همچنین دلایل اهمیت برند صحبت شد. در ادامه به مباحث مربوطه ی برند و باید ها و نباید های برندینگ خواهیم پرداخت. همانطور که در مقاله قبل نیز ذکر شد، برند همان تفاوت های شما با رقباست. در واقع همان حسی است که مصرف کننده از محصول و خدمات شما خواهد داشت. هرچقدر مصرف کننده مزیت ها و تفاوت های محصول یا خدمت شما را بیشتر حس کند و از خرید و مصرف محصول حس رضایت بیشتری دریافت کند، احتمال ادامه و استمرار خرید و همچنین وفاداری او به برند بیشتر خواهد شد.

جهت مشاهده ادامه متن، باید وارد حساب کاربری خود شوید.

۲ دیدگاه

  1. ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۴۴

    بسیار مقاله خوبی بود ممنون از سایت خوب شما

    • مدیرنو-پاسخ
      ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵۵

      خوشحالیم که مورد رضایت شما واقع شده ایم.

دیدگاه خود را بنویسید