۹ گزینه بازاریابی مشتری محور برتر

    ویژه

9 گزینه بازاریابی مشتری محور برتر» بازاریاب­ های حرفه ای در مورد بازاریابی مشتری محور، تجربیات مشتریان، اطلاعات  مشتری و روش­ های دیگر در جهت تجزیه و تحلیل، جذب، شاد کردن و رفع نگرانی‌های مشتریان صحبت می‌کنند. روش‌های بازاریابی که در زیر آمده­ اند می­ توانند به شما کمک کنند تا مشتری مدارتر بوده و از رقبا پیشی بگیرید.

1-یک اَپلیکیشن برای همه چیز

اپلیکیشن­ ها دیگر فقط مختص گوشی­ های همراه نیستند. علاوه بر اپ موبایل، برنامه ­ها و اپ­ های مختلف تحت وب نیز وجود دارند و حتی اپ­ هایی برای تلویزیون نیز به وجود آمده اند. هدف از این اپ­ ها انجام یک یا چند کار به بهترین شکل است. برای بازاریاب­ ها به این معناست که این اپ­ ها فرصتی بی‌نظیر برای افزایش سرمایه‌گذاری و بهره وری از منابع بازاریابی موجود را در اختیارشان قرار می­ دهند.

سعی کنید حتماً از اپ­ ها و برنامه ­های رایگان و یا کم هزینه موجود برای بازاریابی ایمیلی، بازاریابی شبکه­ های اجتماعی، ارائه آفرهای فروش، تبلیغات، مدیریت ارتباطات، تجربه مشتری، تجزیه و تحلیل و دیگر فعالیت های بازاریابی، استفاده کنید.

2-بازاریابی بر مبنای اطلاعات

بازاریاب­ ها دوست دارند درباره بازاریابی داده محور صحبت کنند، اما داده ­ها و اطلاعات چندان مفید نیستند مگر اینکه یک تکنولوژی برای آنالیز آنها وجود داشته باشد تا بتوان آنها را درک کرد. در سال جاری حجم عظیم اطلاعات غیر کاربردی نادیده گرفته شده و در عوض به اطلاعات کلیدی در مورد مشتریان توجه می­ شود که به بازاریاب اجازه می­ دهد از آن اطلاعات به درستی استفاده کند. بسیاری از بازاریاب ­ها باید ارتباط بیشتری با اطلاعاتی همچون جنسیت، علایق­، عناوین شغلی مشتریان و شرکت­ های مدیریت ارتباطات که اطلاعات مخاطبین را ارائه می­ دهد، برقرار کنند.

حتماً بخوانید :  تاکتیک های موثر در بازاریابی تلفنی

مطمئن شوید تیم بازاریابی شما از مخزن اطلاعات مشتریان یا پایگاه داده مرکزی استفاده می­ کنند تا به این ترتیب بتوانید کمپین­ های بازاریابی خود را به یکدیگر متصل کرده و اطلاعات مهمی درباره مخاطبان هدفتان داشته باشید.

3-محتوای تعاملی

پست­ های وبلاگ، اینفو گرافیک، ویدئوها و گزارش­ ها می­توانند محتوای خوبی برای افراد و موتورهای جستجو باشند. اما در سال جاری، توجه ها از محتواهای آماری به سوی محتواهای جذاب­تر جلب خواهد شد. به عنوان مثال، طرح مطالب شما باید شامل ارزیابی­ های تعاملی، محاسبات، آموزش­ ها و بازی باشد تا بتوانید مردم را مجاب به کلیک کردن و اشتراک اطلاعاتی کنید که شما تمایل دارید، چون این کار در فرایند فروش شما ارزش زیادی دارد.

4-شخصی سازی پیام‌های بازاریابی به میزان مناسب.

جهت مشاهده ادامه متن، باید وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه خود را بنویسید