۱۸ نکته کاربردی در بازاریابی محتوا

    ویژه

18 نکته کاربردی در بازاریابی محتوا » بازاریابی محتوا یا content marketing از روش‌های استراتژیک در بازاریابی است که در آن به صورت مستمر به تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار با اهداف برندها پرداخته می‌شود. در بازاریابی محتوا به دنبال جذب، حفظ و تعامل با مخاطبان هدف هستیم. در این مقاله به روش‌های استفاده مجدد از محتوای تولیدشده می‌پردازیم.

استفاده مجدد و باکیفیت کردن محتوای فعلی در واقع به عنوان فرایندی برای تبدیل مقالات قدیمی تر به چیزی قابل‌استفاده و گاهی جذاب در بازاریابی محتوایی محسوب می‌شود. بگذارید در مورد راه‌های جدید استفاده مجدد از محتوای فعلی و تبدیل آن به چیزی مفید و احتمالاً جذاب تر صحبت کنیم.

بر طبق گزارش موسسه بازاریابی محتوا در سال 2016، تنها 30% از بازاریابان B2B گفتند بازاریابی محتوا در سازمان‌های آنها موثر بوده است. این عدد به طور دلسردکننده‌ای کم است چون این عدد نسبت به سال گذشته 38% کاهش یافته است. با این حال همچنان 76% از پاسخگویان گفتند که امسال محتوای بیشتری تولید خواهند کرد.

اگر ما احساس می‌کنیم تنها 30% در بازاریابی محتوا موثر هستیم، چرا 76% از ما بر تولید محتوای بیشتر برنامه‌ریزی می‌کنیم؟ آیا به این معنا است که استراتژی محتوا برای خلق محتوایِ بازاریابی بیشتر موثر نیست؟ بگذارید رویکرد جدید را امتحان کنیم.

بگذارید محتوای کمتری تولید کنیم اما مطمئن باشیم سودمندتر هستند، و محتوای بیشتری که می‌دانیم موثر نیستند را تولید نکنیم. در تولید کم، تأثیر زیاد وجود ارد، در این مقاله 18 نکته کاربردی با ایده‌هایی برای استفاده مجدد از محتوای موجود آمده است.

حتماً بخوانید :  اصول بازاریابی در عصر دیجیتال

سه نوع از انواع محتوای ارائه‌شده که اغلب سازمان‌های B2B در تولید محتوای خود دارند، شامل وبینارها، مقالات وبلاگ ها و ایبوک ها هستند. در ادامه ایده‌هایی آمده است تا به کمک آنها از محتوای تولیدشده خود مجدداً استفاده کنید.

بخش اول : امکان دسترسی به وبینار خود را افزایش دهید

آیا برای بازاریابی محتوایی وبینار خود موارد زیر را انجام داده‌اید؟ حتماً از مراحل زیر در برنامه‌ریزی محتوای وبینار آینده‌تان استفاده کنید:

1-اسلایدشیر

جهت مشاهده ادامه متن، باید وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه خود را بنویسید