هشت نکته برای افزایش مخاطبین شبکه های اجتماعی

 هشت نکته برای افزایش مخاطبین شبکه های اجتماعی » مهم نیست که در چه مرحله ‌ای از شروع کسب و کار هستید، تازه می‌خواهید کار خود را آغاز کنید یا مخاطبین رسانه اجتماعی خود را افزایش دهید. شما می‌توانید به افراد بیشتری از طریق رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات دسترسی پیدا کنید، با شروع بهتر به افزایش فروش بیشتری در آینده دست خواهید یافت.

هشت نکته برای افزایش مخاطبین شبکه های اجتماعی:

۱. پروفایل‌ و صفحات اجتماعی قدرتمند ایجاد کنید.

برای داشتن پروفایل‌ها و صفحات اجتماعی قدرتمند شما نیازمند عکس‌های مختص به برند خودتان، عکس پروفایل یا لوگو مجموعه و واردکردن تمام جزئیات هستید. این اطلاعات ۱۶۰ کاراکتری در توئیتر شامل بیوگرافی، لینک وبسایت و آدرس می‌باشد. فیسبوک از شما یک توضیح کوتاه، لینک وبسایت، آدرس و شماره تلفن درخواست می‌کند. فیلدها را برای صفحات و پروفایل های صفحه اجتماعی خود تا حدی که برایتان امکان‌پذیر است کامل پر کنید. پیش از شروع کار خود ۵ تا ۱۰ مطلب جدید را برای جذب مخاطب به اشتراک بگذارید. این کار موجب دنبال‌کردن (follow) کسانی می‌شود که از صفحات شما بازدید می‌کنند.

۲. محتواهای با کیفیت به اشتراک بگذارید.

حتی قبل از آغاز کار، با اشتراک‌گذاری مطالب مورد علاقه مخاطبین هدف  شروع به جذب مخاطب کنید.
محتوای کاربردی در مورد کسب و کارتان به اشتراک بگذارید مانند مقالات، پادکست‌ها، ویدئوها، سخنرانی‌ها و اینفوگرافیک‌هایی که توسط شما یا دیگران تهیه شده باشد.

۳. از ویژگی دوست‌یابی استفاده کنید.

اکثر شبکه‌های اجتماعی این ویژگی را دارند که شما را با افرادی که می‌شناسید، ارتباط می‌دهند. توئیتر جستجوی مخاطبین ایمیل را برای شما فراهم می‌سازد، فیسبوک علاوه بر جستجوی مخاطبین به شما امکان جستجوی پیشرفته‌ را نیز می‌دهد، اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا دوستان فیسبوکی خود را در این اپلیکیشن بیابید. لینکدین نیز همچنین به شما امکان جستجوی مخاطبین و یافتن همکلاسی‌ها و همکاران فعلی و قبلی براساس اطلاعات پروفایلتان را می‌دهد.

حتماً بخوانید :  چرا یادگیری مهارت مذاکره مهم است؟

 هشت نکته برای افزایش مخاطبین شبکه های اجتماعی » مهم نیست که در چه مرحله ‌ای از شروع کسب و کار هستید، تازه می‌خواهید کار خود را آغاز کنید یا مخاطبین رسانه اجتماعی خود را افزایش دهید. شما می‌توانید به افراد بیشتری از طریق رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات دسترسی پیدا کنید، با شروع بهتر به افزایش فروش بیشتری در آینده دست خواهید یافت.

هشت نکته برای افزایش مخاطبین شبکه های اجتماعی:

1. پروفایل‌ و صفحات اجتماعی قدرتمند ایجاد کنید.

برای داشتن پروفایل‌ها و صفحات اجتماعی قدرتمند شما نیازمند عکس‌های مختص به برند خودتان، عکس پروفایل یا لوگو مجموعه و واردکردن تمام جزئیات هستید. این اطلاعات 160 کاراکتری در توئیتر شامل بیوگرافی، لینک وبسایت و آدرس می‌باشد. فیسبوک از شما یک توضیح کوتاه، لینک وبسایت، آدرس و شماره تلفن درخواست می‌کند. فیلدها را برای صفحات و پروفایل های صفحه اجتماعی خود تا حدی که برایتان امکان‌پذیر است کامل پر کنید. پیش از شروع کار خود 5 تا 10 مطلب جدید را برای جذب مخاطب به اشتراک بگذارید. این کار موجب دنبال‌کردن (follow) کسانی می‌شود که از صفحات شما بازدید می‌کنند.

2. محتواهای با کیفیت به اشتراک بگذارید.

حتی قبل از آغاز کار، با اشتراک‌گذاری مطالب مورد علاقه مخاطبین هدف  شروع به جذب مخاطب کنید.
محتوای کاربردی در مورد کسب و کارتان به اشتراک بگذارید مانند مقالات، پادکست‌ها، ویدئوها، سخنرانی‌ها و اینفوگرافیک‌هایی که توسط شما یا دیگران تهیه شده باشد.

3. از ویژگی دوست‌یابی استفاده کنید.

اکثر شبکه‌های اجتماعی این ویژگی را دارند که شما را با افرادی که می‌شناسید، ارتباط می‌دهند. توئیتر جستجوی مخاطبین ایمیل را برای شما فراهم می‌سازد، فیسبوک علاوه بر جستجوی مخاطبین به شما امکان جستجوی پیشرفته‌ را نیز می‌دهد، اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا دوستان فیسبوکی خود را در این اپلیکیشن بیابید. لینکدین نیز همچنین به شما امکان جستجوی مخاطبین و یافتن همکلاسی‌ها و همکاران فعلی و قبلی براساس اطلاعات پروفایلتان را می‌دهد.

حتماً بخوانید :  تعیین استراتژی رسانه کسب و کار

جهت مشاهده ادامه متن، باید وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه خود را بنویسید