اصول بازاریابی در عصر دیجیتال

    ویژه

اصول بازاریابی در عصر دیجیتال» در گذشته زندگی بازاریابان بسیار راحت تر بود. در آن زمان در هر بازاری تنها تعداد کمی کانال تلویزیونی، چند ایستگاه رادیویی، تعداد انگشت شماری از مجلات پرفروش و یک یا دو روزنامه وجود داشتند. پیدا کردن مشتری آسان بود، فقط کافی بود بتوانید پیام خود را جالب و گیرا ایجاد کنید، و سپس می توانستید کالای مورد نظر خود را بفروشید.
اما حالا تعداد بسیار زیادی کانال تلویزیونی، میلیونها وب سایت، و صدها و شاید هزاران نرم افزار مختلف وجود دارد. بازاریابی هرگز کار ساده ای نبوده است، اما تکنولوژی باعث بسیار سخت تر شدن این کار شده است.

در گذشته بازاریابی یکی از نیازهای اساسی برای شناسایی کالا به دیگران بود و از مزایای برقراری ارتباط با دیگران به حساب می آمد اما اکنون برای تعامل با مشتری باید تجربه فراوانی داشته باشید. این بدان معنی است که ما باید بدنبال یادگیری مهارت ها و قابلیت های جدیدی باشیم.

در اینجا 4 اصل مهم برای راهنمایی شما آورده شده است:

1. اهداف کسب و کار خود را مشخص کنید

امروزه در عرصه بازاریابی تغییرات بسیاری رخ می دهد و همه در تلاش هستند خود را با این تغییرات و رویداد ها همگام کنند. در عین حال، هر بازاریاب حرفه ای برای پیشرفت کردن و همچنین ادغام رسانه در برنامه بازاریابی خود تحت فشار است.
اما یک استراتژی بازاریابی خوب به میزان واژگان جدید به کار رفته در آن بستگی ندارد، بلکه به چگونگی دستیابی به هدف مورد نظر وابسته است. در نتیجه، تعریف شما از قصد و هدفتان تأثیر زیادی بر موفقیت یا شکست شما دارد.

حتماً بخوانید :  اسرار بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ

جهت مشاهده ادامه متن، باید وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه خود را بنویسید