کارگاه هدف گذاری و برنامه ریزی فروش سال ۹۶

مدیران عامل و ارشد سازمان ، کارشناسان ارشد و کارکنان بخش فروش و محصول

سرفصل های کارگاه :

  • تحلیل اهمیت تحقیقات بازاریابی
  • تشریح انواع روش های پیش بینی فروش و نکات موثر در پیش بینی فروش
  • انواع تجزیه و تحلیل ها برای پیش بینی و هدف گذاری فروش
  • هدف گذاری برای فروش، برنامه ریزی فروش و الزام آن
  • تحلیل محیط یا جو بازار و تکنیک های موثر فروش به مشتریان هدف
  • تشریح چرخه توسعه فروش و تکنیک های افزایش فروش و سهم در بازار
  • ویژگی‌های سازمان‌های جذاب برای استخدام متخصصین فروش
  • راهکارهای برنامه‌ریزی، تامین و جذب پرسنل با انگیزه
  • شیوه‌های نوین بازخوردگیری و اثر آن بر سازمان
  • روش‌های ارزیابی قابلیت‌ها و استخدام منابع انسانی

اهداف کارگاه :

در این دوره شرکت کنندگان با هدف گذاری فروش براساس تحقیقات بازار و پیش بینی منطقی تقاضای مشتریان بازارهای هدف خود آشنا شده و فرا می گیرند که چگونه با به کارگیری تکنیک های موثر در توسعه فروش و برنامه ریزی فروش، واحد فروش خود را مدیریت نمایند تا اهداف فروش برنامه ریزی شده محقق گردد.از طرفی ایجاد و تغییر در هر سازمانی منوط به مدیریت صحیح و اصولی منابع انسانی آن سازمان بوده که، راهکارهای چگونگی جذب، توسعه و ارتقای پرسنل بخشی دیگر از مباحث این کارگاه خواهد بود.

زمان برگزاری:
۶ اسفند ۱۳۹۵ از ساعت ۸.۵ الی ۱۷

ظرفیت: ۵۰ نفر

هزینه ثبت‌نام :
۱۸۶ هزار تومان

پذیرایی :
میان وعده + ناهار

مدرک :

ANCCP ایتالیا

مخاطبین کارگاه :

  • مدیران عامل و ارشد سازمان ، کارشناسان ارشد و کارکنان بخش فروش و محصول

مکان کارگاه :
رشت- منظریه-روبه روی دانشگاه علوم پایه-سالن همایش المپیک

کارگاه برگزار شد.

تصاویر کارگاه های گذشته

کارگاه‌های دیگر ...

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۱۳۳۳۲۳۶۱۴۷ تماس حاصل نمایید.

"دانلود رایگان فایل آموزشی"

با مطالعه این فایل آموزشی در حوزه برندینگ، می توانید تعریف جامع و کاملی از برندتان ارائه دهید