مدیریت منابع انسانی و روشهای ارزیابی عملکرد کارکنان

    ویژه

مدیریت منابع انسانی و روشهای ارزیابی عملکرد کارکنان » در حوزه کسب و کار خصوصاً مدیریت منابع انسانی و ارزیابی عملکرد کارکنان ، پارامترهای زیادی جهت حداکثرسازی بهره وری و استفاده از تمامی پتانسیل های موجود در کسب وکار وجود دارند، که الزاماً این پارامترها و اجرای آنها چندان پیچیده و سخت نیست. رمز بهینه سازی و افزایش بهره وری در کسب و کار و خصوصاً پرسنل، قرار دادن تکه های کوچک پازل کسب و کار در کنار هم است. یعنی در این حوزه شما الزاماً راهکارهای بزرگی به اجرا در نیاورده، بلکه فرمول های کوچکی را به دقت و به صورت مداوم به اجرا در می آورید.

یکی از بخش هایی که در سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با عنوان هایی همچون "سرمایه سازمان"، "رمز موفقیت سازمان" و... یاد می شود، پرسنل و منابع انسانی هر کسب و کاری است. ( مدیریت منابع انسانی )

هر کسب و کاری در مسیر تحقق ماموریت و اهداف و همچنین اجرای استراتژی های خود باید اقداماتی را در زمینه مدیریت منابع انسانی انجام دهد. مقاله " مقدمه ای بر مدیریت منابع انسانی در سازمان " در مدیر نو، به نکات مهمی در این زمینه می پردازد.

اینکه چه نوع سبک مدیریتی در کسب و کارتان استفاده می‌کنید، به خودی خود می‌تواند پاسخگوی بیش از 50% موفقیت های کسب و کارتان باشد. اما قبل از هر چیز باید سبک مدیریتی خود را بشناسید و بتوانید فاصله بین خود و سبک مدیریتی ایده آل را با گام‌های موثر پر کنید. برای این منظور می‌توانید از

جهت مشاهده ادامه متن، باید وارد" حساب کاربری " خود شوید.اگر حساب کاربری ندارید از" این قسمت " عضو شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

" دانلود رایگان فایل آموزشی " بزرگترین اشتباهات زبان بدن در محل کار

با مطالعه این فایل آموزشی، می توانید با 20 حرکت ممنوعه در زبان بدن آشنا شوید