ورود/ثبت نام

تماس با ما
مرکز تخصصی مشاوره و آموزش کسب‌وکار

فروش حرفه ای ؛ دوره دوم

سرفصل ها

اهمیت و جایگاه فروشندگی
تفاوت نگرش فروشنده حرفه ای و سنتی
فروشنده کیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد
ویژگی ظاهری فروشنده
مهارت محصول شناسی
آداب گفتگو با مشتری
ترفندهای نزدیک شدن به مشتری (ice breaking )
شناسایی نیاز مشتری
چگونگی معرفی فروشگاه یا محصول
نحوه شناخت نیاز مشتریان و هدایت آنها به سمت رفع نیاز
بررسی اشتباهات رایج در ف

روند اجرای دوره

دوره فروش حرفه ای شامل دو کارگاه دو روزه بود. که در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار شد.

در این دوره چه چیزهایی یاد میگیرید؟

چرا جنس خوب شما به فروش نمی رود؟
چرا مشتریان از شما خرید نمی کنند؟
چرا پس از پاسخ سوالات مشتری، باز هم نیاز به فکر کردن دارد؟
جمله می خواهم فکر کنم چه معنا و مفهومی دارد؟
جمله مزاحمتان می شویم چه معنا و مفهومی دارد؟
قطعا برای شما هم بارها پیش آمده است زمانی که فکر می کنید هر لحظه خریدار می خواهد دستش را به سمت کیف پولش ببرد و جنس شما را بخرد، ناگهان با این جمله روبه رو می شوید: «خیلی ممنون، مزاحمتون میشم» و ناگهان تمام افکار شما پاره می شود و متوجه می شوید که او قصد خرید نداشته و روال گفتگو از عوض می شود.
اما آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا خریداران محصولات مورد نظرشان را از شما خریداری نمی کنند، چرا این فرایند به فروش منجر نمی شود، چرا آن جملات تکراری را بیان می کنند و …
قطعا کسی که وارد فروشگاه شما می شود، قصد خرید دارد.(بجز در مواقع خاص)
پس اگر شما نتوانید او را مجاب به خرید از خودتان کنید، او نیازش را در فروشگاهی دیگر برطرف خواهد کرد.
در این دوره فوت و فن های فروش را به شما خواهیم آموخت و اینکه چگونه با خریدار ارتباط موثر برقرار کرده و او را متقاعد به خرید از فروشگاه خود سازید.

علی معبودی

استاد علی معبودی

  • مشاور، سخنران و محقق کسب و کار
  • مشاور اسبق انجمن پخش استان گیلان
  • مدرس شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان
  • ۱۰ سال سابقه مدیریت ارشد بنگاه های اقتصادی
  • موسس و مدیرعامل شرکت مدیران نواندیش گیلان
  • مدرس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گیلان

سوالات متداول

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

مدیران ، سرپرستان و افراد شاغلی که به دنبال پیشرفت حرفه ای اند. کلیه کسانی که به دنبال ارتقای ارتباطات شخصی و کاری شان هستند. مدیرانی که می خواهند پرسنل را برای بهبود عملکردشان راهنمایی و ترغیب کنند. رهبرانی که می خواهند بدانند چگونه “قلب و ذهن پرسنل را جلب کنند”. افرادی که قصد دارند وارد رابطه عاطفی شوند و یا در مدیریت روابط شان دچار مشکل اند. کارشناسان بازاریابی و فروش که قصد دارند مذاکرات حرفه ای داشته باشند. افرادی که می خواهند هیجان های خود را کنترل کنند و تصمیم های هوشمندانه تری بگیرند.

چرا IQ به اندازه EQ مهم نیست؟

همه ما می دانیم که هوش فکری چیست. این هوش می تواند گمراه کننده باشد چون به خوبی نشان نمی دهد که فرد چگونه کار ، زندگی و حتی احساساتش را مدیریت می کند. الزاما افراد باهوش توانایی کنترل احساسات و مدیریت مطلوب خودشان را ندارند مثلا در روابط اجتماعی خوب عمل نمی کنند و یا حتی در برقراری ارتباط مشکل دارند. و همین امر نشان دهنده ضعف IQ در حوزه ارتباطات است.

پس از پایان این دوره چه چیزی بدست می آورم؟

پس از پایان این دوره، درک بهتری از هوش هیجانی خواهید داشت که به شما کمک می کند تا در تصمیمات و روابط کاری خود اطمینان بیشتری داشته و شما را جلوتر از دیگران قرار می دهد.

اگر تمرین ها را ارسال نکنم چه اتفاقی می افتد؟

وقت و هزینه تان را از دست می دهید ولی ارسال تمرین های گفته شده در کلاس به شما کمک می کند تا با صحبت کردن در خصوص مشکلاتتان نتایج بهتری از این دوره دریافت کنید.

اگر یک جلسه غیبت کنم آیا کلاس را از دست می دهم؟

اگرچه محتوا و تمرین های هر جلسه در پنل کاربری شما در سایت مدیران نواندیش قرار داشته و بعد از هر جلسه به آنها دسترسی خواهید داشت، اما پیشنهاد می کنیم که حتما در کلاس حضور داشته باشید.

این دوره چطور برگزار می شود؟

این دوره به صورت آنلاین برگزار می گردد و قبل از هر جلسه لینک حضور در کلاس خدمت شما ارسال می گردد.

این دوره فقط ویژه افراد خاصی است؟

بله، هرکسی که تمایل دارد در حوزه کنترل احساسات و بهبود ارتباطات خود رشد کند.

منظور از پشتیبانی کارشناسان در این دوره چیست؟

شما برای حل تمرین ها و رفع اشکال می توانید در طول برگزاری این دوره با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

دوره دوم فروش حرفه ای مدیرنو برگزار شد. دوره دوم فروش حرفه ای ویژه فروشندگان فروشگاهی و شرکتی بود. دوره فروش حرفه ای شامل ارزیابی رایگان تیپ شخصیتی شرکت کننده ها به جهت بررسی خصوصیات فروشندگی نیز انجام شد.

دوره های فروش حرفه ای مدیرنو برای کسب و کارها و سازمان ها برگزار می شود و به صورت عمومی نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه آموزش بازاریابی و فروش مدیرنو مراجعه فرمایید.

 

دوره دوم فروش حرفه ای

سطح مقدماتی دوره فروش حرفه ای شامل مباحث و اطلاعات پایه ای بود. هر فردی که در حرفه فروشندگی مشغول به کار است و یا تمایل به کار کردن در این حرفه را دارد، باید آن را فرا گرفته باشد. تا با مباحث اولیه و اساسی این شغل آشنا باشد.

سطح پیشرفته دوره فروش حرفه ای شامل ارائه تکنیک ها و راه و روش های فروش و قطعی کردن فروش بود. سطح پیشرفته در ادامه ی کارگاه مقدماتی برگزار شد.

دوره فروش حرفه ای و یا دوره هایی که سطح بندی می شوند، به مانند فرایند ساختمان سازی خواهند بود. مادامی که فعالیت های اصلی و ابتدایی ساختمان سازی به درستی بنا شود می توانید با اطمینان خاطر به سایر عوامل آن بپردازید و بیشترین بهره را از آن ببرید.


چرا باید در دوره ها شرکت کنیم؟

کنفرانس ها، سمینارها ،کارگاه های آموزشی و هر رویداد دیگری که به صورت زنده برگزار شود، فرصت بی نظیری برای یادگیری بوده وهم چنین فرصت های شغلی جدیدی خلق می کنند که در هیچ جای دیگری نمی توان آنها را یافت

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید؛